Aktualizovány profily miminek!

08.11.2009 19:39

Dnes jsme využili dopoledního pěkného počasí, pustili jsme miminka do venkovního výběhu a taky jsme udělali nové fotečky. Mimča byla ale tak rozdováděná, že udělat nějakou nerozmazanou fotku byl malý zázrak :-) Taky jsem zjistila, že jsem špatně určila barvu očí Barušky a Bonifácka. Když jsem barvu určovala, bylo to pod umělým osvětlením a očka vypadala světle hnědá. Dnes jsem ale venku na denním světle zjistila, že mají očka modrošedé. Breluška má očka hnědá. A je to poslední volné miminko. Je opravdu nádherná, musím nekriticky říct, že se Amálce a Kulíškovi velmi povedla. Má krásně velkou a kulatou hlavu, nádhernou černou barvu a kyčle se zdají také velmi dobré. Věřím, že by mohla být velkým přínosem do chovu teddy beránků. Nejraději bych si ji sama nechala, ale bohužel jsem teď na štíru s časem, proto bych byla ráda, kdyby se dostala do nové rodiny, kde by se jí noví majitelé věnovali. Je ze všech sourozenců nejklidnější, takže se určitě hodí i jako mazlíček.

Zpět